1404/08/14
🔰سامانه فواد با تاکید رئیسجمهور برای شنیدن صدای بی صدایان و با هدف نظارت و رضایت مردم ایجاد شده است. 🔰پاسخگویی صحیح می تواند رضایت مندی مردم را فراهم کند. 🔰فلسفه وجودی ما مردم هستند؛ساختارها و سازمانها و ساختمانها و کارمندها و ...با هدف خدمت به مردم ایجاد شده اند. 🔰برخی شکایات و گزارشهای مردمی ناشی از عدم اطلاع رسانی صحیح دستگاهها در مورد چارچوب وظایف،امکانات،اختیارات،حقوق و تکالیف ست. 🔰اگر فرآیندهای خدمترسانی طبق استانداردها تعیین و اطلاع رسانی شوند؛سامانه فواد می تواند فرآیندها را براساس گزارش های ذی نفعان غربال نماید. 🔰هدف نهایی سامانه «فواد»، نهادینهکردن فرهنگ پاسخگویی در دستگاههای دولتی بعنوان منشأ اصلی نارضایتی مردم از برخی بیتوجهی ها و بیپاسخ ماندنها است. 🔰اگر از محل نظرات مردم فرآیند های اداری را اصلاح کنیم؛شکایات کمتر خواهد شد. 🔰سامانه فوریتهای اداری در دولت چهاردهم با این هدف تشکیل شد که مردم بازخورد مدیران و کارکنان را آنی حس کنند. 🔰چشم انداز سامانه فواد این است که به مثابه "کلینیک حل مساله" ،عارضه های اداری و فرآیندی نظام اداری را شناسایی و رفع نماید. 🔰نتایج گزارش های سامانه فواد را یکی از ملاکهای گزینش ها و ارزیابی ها در جشنواره #شهید_رجایی قرار می دهیم. 🔰مهمترین ویژگی سامانه فواد۱۲۸ ،آنی بودن آن است وگرنه سامانه های گزارش مردمی قبلا هم وجود داشت. 🔰شما بازرسان چشمان باز دولت در رصد رضایت مندی مردم و پایش نبض سلامت نظام اداری هستید. 🔰تکریم و رضایت مردم از تاکیدات مکرر دین مبین اسلام و آرمانهای والای انقلاب اسلامی و مولفه های تابناک فرهنگ و ادب پارسی است.* ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄