در طی سه دهه گذشته برنامههای متعددی با هدف ایجاد تحول در نظام اداری تدوین و اجرا شده است. سؤالات اصلی که در این بین مطرح میشود این است: چرا با وجود برنامههای مدون و تقربباً مناسب در حوزه اصلاح نظام اداری و برنامههای تحول، دگرگونی قابل توجهی در حوزههای مختلف اداری اتفاق نیفتاده است؟ چرا مردم همچنان از نظام اداری و نحوه ارائه خدمات رضایت قابل قبولی ندارند؟ از نظر مؤلف پاسخ به این سؤالات، الزاماً از طریق تحلیل نظری امکانپذیر نیست. نکات مطرحشده در این کتاب بهنوعی تجربه زیسته مؤلف تلقی میشود و رویکرد موجود هم رویکرد کاربردی و عملیاتی است، تا صرفاً نظری. لذا علاوه بر اینکه شایسته است مورد استفاده مدیران ارشد و سایر مدیران و کارکنان نظام اداری قرار گیرد، منبع مناسبی برای بحث در مقاطع تکمیلی رشته مدیریت بهخصوص مدیریت دولتی توسط اساتید و دانشجویان است. ادامه مطلب ...
02/05/11
|