مطالعات مرتبط صورت گرفته
|
تعریف متغیر
|
عوامل اصلی موفقیت در استقرار خدمات دولت الکترونیک یکپارچه
|
Abdelhakim & Idoughi (2015); Boon et al. (2017); Dwi & Goodwin (2013); Kumar, Sachan &Mukherjee (2017); Lonn & Uppstorm (2016).
|
خدمات متناسب با نیازهای شهروندان، که سطح مشارکت و رضایت کاربر را در جهت خدمات دولت الکترونیکی افزایش می دهد.
|
خدمات شهروند محور
|
Colgan et al. (2014); Li & Tan (2013); Olumoye Govender & Africa (2016); Tuya et al. (2017).
|
شخصی که بالاترین سطح مسئولیت و تعهد سیاسی را در سازمان دارد.
|
رهبری و مدیران ارشد اطلاعات(CIO)
|
Chauhan & Estevez (2008); Misuraca Broster & Centeno (2010), Zhao & Waxin (2012).
|
خط مشی ها و خدمات یکپارچه و جلوگیری از شکستن و جزء جزء کردن خدمات
|
خط مشی و خدمات یکپارچه
|
Bekkers, Hartley & Dawes (2015); Boudjelida,Mellouli & Lee (2016); Henning & Trigo (2013); Navarrete et al. (2010); Othman & Razali (2017).
|
فرآیند تبادل داده ها با یکدیگر به ویژه تبادل از طریق سیستم های رایانه ای یا نرم افزاری. فرآیند تحول بایستی از استانداردهای مورد توافق طرفین پیروی کند.
|
قابلیت همکاری
|
Alzahrani, Al-Karaghouli & eerakkody (2015); Janssen et al. (2011); Sideridis (2013); Xu, Ling & Xu (2016); Zammani & Razali (2016).
|
الزامات امنیتی و سطحی از اعتماد که تعیین کننده مسئولیت های خاص، محافظت از زیرساخت ها، داده ها و اطلاعات شده و همکاری های فنی را موجب می شود.
|
امنیت و اعتماد
|
Archenaa & Mary Anita (2015); Wamba et al. (2016).
|
حجم زیادی از داده های ناهمگون،
سیستم ها و ابزارهایی برای نظارت بر عملکرد داده های بزرگ
|
داده های بزرگ و ابزار تحلیل
|
Carey & Crammond (2015); Halligan et al. (2012); Novakouski & Lewis (2012).
|
اقدامات یا فعالیتهای مربوط به دستیابی
و استفاده از قدرت در سازمان برای تصمیم گیری و تقویت همکاری
|
سیاست
|
Halligan et al. (2012); Lonn & Uppstorm (2016).
|
بودجه اختصاصی برای سازمانی که بطور خاص به منظور انجام چنین تصمیماتی ایجاد شده است.
|
بودجه
|
Christensen & Laegreid (2007); Halligan et al. (2012); Institute of Public Administration (2009); Ojo (2012).
|
ساختاری از نظام اداری که برای مدیریت ابتکارات مرتبط با دولت الکترونیک یکپارچه و ترویج همکاری ها و تلاش های بین سازمان ها لازم است.
|
سازمان (سازمان کار)
|
Colgan et al. (2014); Carey & Crammond (2015); Lonn & Uppstorm (2016); Stepputat & Greenwood (2013); Zainal (2011).
|
فرایند ساماندهی فعالیت های بین سازمانی، بکارگیری منابع و حذف فعالیت های زاید از طریق بازطراحی فرایندهای کسب و کار
|
هماهنگی
|
Bhunia (2016); Christensen & aegreid (2007); Ku Gil-Garcia & Zhang (2016); Lee & Park (2015); Pan & Mao (2016).
|
همکاری مشترک بین سازمان ها برای دستیابی به اهداف مشترک توافق شده
|
همکاری
|
Al-Shboul et al. (2014); Janssen et al. (2011); Jasmin & Hasan (2018); Ramli (2012); World Bank Group (2016); Yahya & Razali (2015).
|
الزامات فنی که برای پشتیبانی از تبادل داده ها و اطلاعات بین سازمانی مورد نیاز است.
|
زیرساخت
|